perjantai 9. kesäkuuta 2017

Minustako kirjailija?

Mitä sitten, kun toiveet toteutuvat?
Mitä sitten, kun se mistä on lapsesta asti haaveillut, alkaa näyttää mahdolliselta?

On olemassa sanonta:
" Varo mitä toivot, se voi toteutua!"
Ja minä olen totisesti toivonut, myös jaksanut uskoa, haaveilla ja ponnistella.

On kulunut 45 vuotta siitä, kun aloitin kirjoittamisen aivan tosissani. Ja sitten, eräänä päivänä, tarkkaan ottaen tiistaina 6.6.2017 klo 14.11 sain puhelun eräästä kustantamosta.

Kuulin, että sinne lähettämäni käsikirjoitus kustannetaan!

Polku esikoiskirjani julkaisuhetkeen on vielä pitkä ja siinä on monenmoista haastetta. Olen kuitenkin suunnatoman onnellinen ja kiitollinen.

Löysin tuosta vanhasta muistokirjastani mummoni kirjoittaman elämänviisauden. Olen saanut sen ollessani 6-vuotias ja olen muistanut sen tuosta lähtien. "Kaunista ja hyvää" on elämässä ympärillämme joka hetki, ja uskon, että kun sen huomaa, se antaa siivet ja kantaa elämässä eteenpäin.
Kiitos elämä! Kiitos kaikista kokemuksista, jotka ovat tuoneet minut tähän hetkeen. Kiitos ihmisistä ympärilläni, kiitos myös niistä, jotka eivät ole olleet eivätkä uskoneet minuun. Sillä kaikella on tarkoituksensa. Olen tänä perjantai-iltana elämälle suunnattoman kiitollinen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tammikuun 2024 ajatuksia

 Vuosi 2023 hurahti ohi huomaamattani. Olin kiireinen. Keväästä muistan kirjoittaneeni seitsemättä Immua, jota ei kuitenkaan enää kustannett...